Питання по оплаті

У вас виникло питання по оплаті? Напишіть нам f@arhat.ua 

IPTV Player

Скачайте плеєр і насолоджуйтеся переглядом з Архат http://tv.arhat.ua/arhat_tv.exe

Плейлист IPTV

Для перегляду IPTV скачайте плейлист tv.arhat.ua/list.m3u 

Приємного Вам перегляду!

 

Перевірка швидкості

Для перевірки швидкості перейдіть за посиланням http://arhat.speedtestcustom.com/

Не працює інтернет
1. Відкрийте сайт Arhat.ua

Якщо сайт Arhat.ua відкривається, а інші інтернет-сервіси недоступні, значить, ваш доступ в Інтернет заблоковано.

Зазвичай причина блокування – негативний баланс. Перевірити баланс ви можете в Особистому кабінеті абонента, або

зателефонувавши за номером:(096) 400 8888

2. Перевірте обладнання

Можливо, причина аварії локалізована в межах вашої квартири. Перевірте, увіткнутий в комп'ютер (роутер) мережевий

кабель, є харчування на мережевих пристроях ( роутер, ТВ-приставка) при їх наявності. Можливо, мережевий адаптер комп'ютера

вимкнено - це можна перевірити через диспетчер обладнання, в розділі "Система" контрольної панелі Windows

3. Перезавантажте обладнання

Внаслідок короткочасного збою (наприклад, перебоїв з електрикою) може тимчасово вийти з ладу мережеве обладнання

світч, роутер, ТВ-приставка). Для виправлення цієї неполадки зазвичай достатньо лише перезавантажити домашні пристрої,

що відповідають за Інтернет. Вийміть блок живлення з розетки на 10-20 секунд, а потім підключіть вилку назад.

4. Інтернет так і не запрацював?

Зателефонуйте за телефоном (096) 400 8888. Служба технічної підтримки проведе первинну діагностику можливих неполадок.

У багатьох випадках ситуацію можна виправити за телефоном, якщо причиною втрати з'єднання не є фізичне пошкодження

кабелів або мережевого устаткування. Якщо не вдається вирішити проблему по телефону, оператор прийме аварійну заявку і до вас

направлять майстра для подальшої діагностики і усунення неполадок. Час приходу майстра узгоджується по телефону і

призначається у зручний для клієнта час.

Чому швидкість може бути нижче пред'явленого тарифу
1. На швидкість бездротового доступу впливають:

Стандарт Wi-Fi, використовуваний роутером і приймаючим адаптером (802.11 b/g/n/ac). Наприклад, застарілий роутер або приймає адаптер

в ноутбуці, який працює в стандарті 802.11 g, в умовах багатоквартирного будинку знижує швидкість до 15-20 Мбіт/с. Місце розміщення роутера.

Установка роутера за металевими дверима, в щитку або в шафі, особливо металевому, негативно впливає на якість прийому Wi-Fi в квартирі.

Перешкоди від інших Wi-Fi-мереж, що працюють в одному і тому ж діапазоні (2.4 Ггц). Проблема зниження швидкості Wi-Fi з-за перешкод від сусідських мереж

вирішується вибором найменш завантаженого каналу в налаштуваннях роутера, зміною роутера на більш потужний або підтримуючий 2 діапазону 2.4 Ггц

і 5 Ггц).

Частота передачі даних, використовувана роутером і приймаючим адаптером (2.4 Ггц / 5 Ггц). Підтримка частоти 5 Ггц дозволяє помітно

збільшити швидкість Wi-Fi в побутових умовах. Площа і конфігурація квартири, матеріал і товщина внутрішніх стін. Для покриття

бездротовою мережею квартир площею понад 50-70 кв. м або «пробивання» товстих стін часто потрібно більш потужний Wi-Fi-обладнання,

іноді комбінація з декількох пристроїв.

2. Зниження швидкості, залежне тільки від самого абонента

  якість домашнього мережевого устаткування, що належить абоненту (роутер, мережеві адаптери в пристроях);

  якість комунікацій, проведених абонентом при ремонті квартири (кабель, інтернет-розетки, з'єднання кабелю);

  параметри комп'ютера (ноутбука, планшета, смартфона) абонента – наприклад, підтримка Wi-Fi адаптером ноутбука стандарту Wi-Fi 802.11 n;

  наявність програмного забезпечення, що активно впливає на швидкість Інтернету – наприклад, антивірус або працює torrent-клієнт;

  наявність на комп'ютері прихованих шкідливих програм (вірусів)

3. Зниження швидкості, не залежне ні від абонента, ні від провайдера

  потужність і завантаженість серверів в Інтернеті;

  якість ліній зв'язку, що перебувають за межами мережі провайдера (наприклад, міжконтинентальний кабель на дні Атлантичного океану);

  у випадку з Wi-Fi – перешкоди від інших мереж Wi-Fi і побутових приладів, стін, дверей, потужність передавачів роутера і приймачів на пристрої

клієнта, розташування роутера в приміщенні і віддаленість його від зони користування мережею Wi-Fi.

Потрібна допомога? Цілодобова техподдерка! Відповімо на всі Ваші запитання.

* Ваше ім'я

* Номер телефону

Вулиця

Будинок

Квартира